Автоматизиран social listening, или революционен метод за измерване на ефективността

article illustration

Неуспоримо е, че едно от основните предизвикателства пред маркетинг специалистите е измерването и доказването на ефективността на рекламните кампании. Често си мислим, че в света на интернет, където всичко може да се проследи, това е лесна задача, но именно заради големия шум е трудно да се следят обратните връзки без професионална помощ. Благодарение на Neticle Media Intelligence не ние трябва да се ориентираме в лабиринта на онлайн комуникацията - автоматизираният social listening ще го направи вместо нас.

При измеррване ефективността на една кампания трябва да се фокусираме върху седемте основни въпроса, върху които сме планирали, а именно “Кой? Какво? Къде? Кога?Колко? Защо? Как?” е говорил за нашата кампания и как се е представила тя спрямо планираните резултати. Методологията на Neticle social listening само с няколко клика и настройки ще даде точен отговор на тези въпроси, спестявайки ценно време.

Измерване на ефективността в цифри

Системата Neticle е базирана на търсене по ключови думи, като така може да намери дадената думи или понятие - което може да бъде името на кампанията или на самия продукт, услуга - във всички публични съдържания, както и да извършва мониторинг в реално време. Така може да се види колко души е достигнала кампанията в интернет пространството, а данните са представени чрез атрактивни графики в системата. Може да се разбере напр. къде се е споменавала кампанията, кои са били най-активните потребители, създали съдържанията, свързани с кампанията, мъжете или жените са генерирали повече споменавания, като така може да се сравни дали тези данни отговарят на планираното.

Анализ на база емоции и мнения

Neticle предлага повече от една традиционна мониторинг услуга, тъй като може да каже колко от споменаванията са негативни, неутрални или позитивни, какви емоции е предизвикало съобщението ни от потребителите, с какви други думи и изрази се споменаван продуктът, кампанията. Така може да научим потребителите с какви асоциации свързват кампанията, дали сме успяли ефективно да комуникираме съобщението. Колко са казали, напр. че продуктът е вкусен, колко са споменали, че е вкусен, но опаковката не е практична. Само с няколко клика може да се разбере!

Чрез автоматизирания social listening Neticle ни предоставя готова информация, няма нужда да се занимаваме с мониторинг на кампаниите. Вместо това, може да се фокусираме върху стратегията, базирана на обратните връзки и анализа на Нетикъл.

Ако и ти искаш да разбереш какво мислят онлайн потребителите за твоята кампания, фирма, продукт, пиши ни и ще получиш отговор на въпросите!