За какво използваме Нетикъл

article illustration

В настоящия материал ще видим за какво сме използвали системата Нетикъл самите ние. С това доказваме, че независимо от размера на компанията, системата ни може да е от полза за оптимизиране работата на всяка една фирма.

MAРКЕТИНГ & PR

#набираненаперсонал

Ключът към постоянния ръст е бързото, лесно, и, разбира се, рентабилното набиране на качествен персонал. През последните месеци екипът ни се разширява лавинообразно, подборът на подходящите хора винаги започваше с проучване: в кои области и интернет страници са активни подходящите за дадена позиция специалисти, къде и как може да се свържем с тях, какво ги мотивира.

#управлениенарепутацията

Разбира се, споменаванията трябва и да се оценяват и анализират, като не е все едно кои, къде и с какъв тон говорят за нас. Управлението на репутацията не означава да се преглеждат статистиките на Facebook и Google Analytics. Следваме пътя на споменаванията – кой публикува статиите ни, лекциите, участията ни на събития къде се споменават и какъв отзвук имат. Обичаме първи да научаваме ако ни споменават някъде, за да може бързо да реагираме при нужда.

#професионалнасреда

Често участваме на – било то онлайн, или офлайн – събития, конференции, професионални дискусии. Затова следим потенциалните събития, професионалните групи във Facebook, форуми, където може да участваме в професионални дискуси.

SALES

#привличаненаклиенти

При нас освен класическия подход привличането на клиенти се допълва от два допълнителни метода. На първо място, получаваме аларма при стартиране на процедури по теми като модия мониторинг, проучвания и анализи по тема комуникации, така винаги сме запознати с най-релевантните възможности. Получаваме имейл и при създаването на нови агенции, консултански компании, така първи може да се свържем с тях било за кооперация или партньорство.

#следененаконкуренцията

За да имаме по-глобална представа за нашето положение, трябва да следим и конкуренцията. В тази връзка получаваме имейл, когато бъде публикувана статия, пост, новина за събитие, които споменават наш конкурент.

#развитиенабизнеса

Неотдавна, австралийската Snickers приложи иновативен метод: с помощта на social listening са наблюдавали потребителското настроение, и в частност това в Туитър. Когато онлайн настроението ставало по-мрачно, като компенсация намалявали цената на продукта. Динамичното, базирано на social listening ценообразуване им донесло продажби от 30 милиона броя и 67% ръст на приходите. Подобни истории се появяват почти всеки ден, и ние ги следим с ежеседмичен бюлетин. Помага ни не само в комуникацията, но и в разработването на продукти, откриването на пазарни ниши, определянето на иновационни посоки.

HR & EMPLOYER BRANDING

#набираненаперсонал

Ключът към постоянния ръст е бързото, лесно, и, разбира се, рентабилното набиране на качествен персонал. През последните месеци екипът ни се разширява лавинообразно, подборът на подходящите хора винаги започваше с проучване: в кои области и интернет страници са активни подходящите за дадена позиция специалисти, къде и как може да се свържем с тях, какво ги мотивира.

#employerbranding

От тук на само една крачка е employer branding. Форумите, Facebook групите и коментарите под тематичните статии дават ясна представа за мненията на служителите. Всичко това без директни въпроси или насочено проучване, а от първа ръка.

АКО СЕ ИНТЕРЕСУВАТЕ КАК ОЩЕ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ SOCIAL LISTENING НА ВАШАТА МАРКА, КОМПАНИЯ, АГЕНЦИЯ, ПРОЧЕТЕТЕ И ДРУГИТЕ НИ МАТЕРИАЛИ.

АКО ЖЕЛАЕТЕ ДА ИЗПРОБВАТЕ БЕЗПЛАТНО СИСТЕМАТА, ПОИСКАЙ ДЕМО ТУК, И НИЕ ЩЕ СЕ СВЪРЖЕМ С ВАС ВЪЗМОЖНО НАЙ-СКОРО.

Пробвайте и Вие!