Отчети на няколко клика

article illustration

Стартираме нашата нова рубрика с полезни и ефективни идеи и трикове относно използването на системата Neticle.

Един от най-честите въпроси, които идват от нашите клиенти са свързани с интеграцията. Как да интегрирам системата Neticle в работния ми процес? Колко време ще ми отнеме? Конкретно за какво мога да я използвам? – Ще отговорим на тези въпроси.

В първата част ще Ви въведем в тайните на изготвянето на отчети и четирите основни типа отчети. Заслужава си да го прочетете, защото освен идеи и помощ, може да поръчаш безплатни настройки на отчет.

Тематичен анализ

Тематичния анализ помага при създаване на съдържание, разкриване на нови тенденции или откриване на най-важните участници. Ако го настроиш, ще получаваш отговори относно най-важните теми, свързани с твоята марка, кои други марки и места се споменават най-често с марката. Веднага може да се реагира, ако твоят конкурент се споменава заедно с теб в онлайн пространството. Това е въпрос, на който си струва да се отделят няколко секунди, имайки предвид, че всичко сме ти подготвили – но е от изключителна важност и представлява голямо предимство ако можеш своевременно да управляваш най-важните теми, марки, личности, места, и да ги включиш в своя маркетинг.

Подпомагане на кампании

Къде си струва да се пускат ПР статии, кои лидери на мнения да се потърсят за кампанията, кои теми да определиш, които занимават и целевата група – ще получиш отговор и на тези въпроси ако с два клика избереш отчет от вида „Подпомагане на кампании“. Независимо дали става въпрос за търг или планиране на кампания, препоръчваме тези няколко секунди филтриране да са първите ти задачи.

Анализ на Facebook страници

Животът не спира с Facebook статистиката: кои са най-акивни на страницата – можеш да го използваш за издигане в лидер на мнение или при игри с награди. Не е все тая какви мнения, евентуална критика, фигурират под постовете, на кои реагират потребителите и на кои не. Препоръчваме проверка на отчета поне един път в седмицата, с това можеш постоянно да развиваш своята страница, но няма да има нужда да жертваш повече от няколко минути.

Анализ на конкуренцията

Не е новост, че трябва да следиш конкурентите си. Да си с една крачка пред тях е вече друг въпрос: с един добре настроен отчет можеш много да спечелиш: наблюдавай ПР дейността на конкурентите, активностите им в социалните медии, изпревари ги като спечелиш преди тях даден лидер на мнение, намери преди тях основните пазарни теми, емоции, по-малки целеви групи – това са само някои от многото възможности. Ако желаеш, ние може да ти настроим отчета, не се колебай да ни потърсиш!

Тук представяме по-подробно отчетите:

Ако желаеш да тестваш отчетите, или искаш безплатно да ти настроим отчет, не се колебай да ни потърсиш!

Пробвайте и Вие!