4 области, в които помагаме на агенциите

article illustration

Значителен брой агенции вече са използвали услугите ни в някои области. Услугите ни имат толкова много приложения, че решихме да обърнем повече внимание на четири от тях, с които можете да подпомогнете вашите проекти.

1. Ефективност на кампании

Пътят на разпространение на дадена кампания, най-активните лидери на мнение, свързаните емоции – само няколко области, които може да ви покажем. Много повече е от анализ на няколко цифри, както за вас като вид обучение, така и за вашите клиенти.

2. Потребителски възприятия, анализ на обратни връзки

Ако имате дефинирана целева група или кръг от интереси, на правата сме: идентифицираме и изследваме хъбовете на целевата група, лидерите на мнение, споделените мнения във форуми и Фейсбук групи. Така можете да изследвате и онлайн активността на труднодостъпни групи или общности със специфични интереси.

3. Маркетинг подпомагане на лидери на мнение

Лидерите на мнение са идеална възможност за отделните марки, защото те могат най-добре да мобилизират своята аудитория. Затова под техните публикации има множество мнения, които са добра основа за анализ. Може да се разграничи наистина активната аудитория, да се анализира обр аза на блогера/влогера и неговите промени, мненията относно спонсорирано съдържание, продукти.

4. Facebook общности, анализ на хъбове

В определени кръгове, Фейсбук групите все още изживяват своя ренесанс и са същинска златна мина: съдържат само мненията на физически лица, освободени от всякакво влияние, и всичко това събрано в тематични групи. Кой обаче има време да се рови в огромна база данни, за да идентифицира лидерите на мнение и да преглежда всяка дискусия, да събере най-важните инсайти? Имаме добра новина: за целта сме създали Zurvey. Вашата задача е само да определите целевата група (но и това може да направим за вас), а ние ще поемем тежката аналитична работа вместо вас.

Ако се интересувате как social listening-a може да помогне на Вашата марка, компания, агенция, прочетете и другите ни статии.

Ако желаете да тествате безплатно нашата система, пишете ни, и ние ще се свържем с вас.

Пробвайте и Вие!
>