60 Second Marketer: Разработване на продукти с помощта на сентимент анализ

article illustration

Джейми Търнър, СЕО на 60 Second Marketer, в свой пост в блога си, анализира възможностите за изчисляване и управление на Social Media ROI, като изтъква и ефективността на сентимент анализа.

Сред метриките на кампаниите в социалните медии (Page View, Followers, Reach, и т.н.) споменава и сентимента. Според Търнър, на база мненията, добре може да се определи отношението, оценката на дадена компания, марка, съдържание. На тази база може да се правят промени, които да подобрят качеството спрямо потребителите:

“Though technically a qualitative metric, it is possible to quantify sentiment toward your company. It requires a bit more time and attention, but you can determine whether a page, a piece of content, or your company as a whole is being referred to in a negative or positive manner. Then, you can make adjustments or address concerns accordingly, improving your company’s quality and credibility in the eyes of your customers. You can also use the sentiment of mentions to determine what exactly your customers have a problem with. For example, if your new product is being referred to positively only 30% of the time it is referenced on social media, it may be worth it to report those findings to whomever it may concern, whether it involves the taste of the product, its price, or the offensiveness of a recent post.”

Затова считаме за важен автоматичния анализ на съдържанието. С това дефакто използваме автоматичния наализ за конкретни бизнес цели. Например, с един клик да можем да получим информация от Neticle относно това, за кой от параметрите на дадена услуга (цена, скорост, доставка и др.) потребителите имат най-лоша оценка.

АКО СЕ ИНТЕРЕСУВАТЕ КАК ОЩЕ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ SOCIAL LISTENING НА ВАШАТА МАРКА, КОМПАНИЯ, АГЕНЦИЯ, ПРОЧЕТЕТЕ И ДРУГИТЕ НИ МАТЕРИАЛИ.

АКО ЖЕЛАЕТЕ ДА ИЗПРОБВАТЕ БЕЗПЛАТНО СИСТЕМАТА, ПОИСКАЙ ДЕМО ТУК, И НИЕ ЩЕ СЕ СВЪРЖЕМ С ВАС НАЙ-СКОРО.

Пробвайте и Вие!