7 нови графики от Neticle!

article illustration

Ние в Neticle постоянно се стремим да имаме най-лесно използваното и най-автоматизираното решение за онлайн мониторинг. Затова най-често си задаваме въпроса как може най-много инсайти да получават нашите клиенти само с едно кликване? Така разработихме 7 нови графики, с чията помощ още по-бързо и лесно ще имате достъп до мненията на потребителите относно Вашата марка, продукт, компания!

Защо са полезни новите графики?

Отлично помагат да идентифицирате лидерите на мнение, кои са характеристиките, които се харесват повече от тези на конкурентите, като концентрирайки се върху тях можете да подобрите резултатите на марката. Графиките са създадени и да покажат силата на дадено мнение в зависимост от това колко пъти е споменато. Напр. ако във връзка Вашия продукт е споменато отличното съотношение цена-качество, но то се споменава рядко, може би трябва повече да се конкентрирате върху тази характеристика.

Графиките са разработени на база потребителските изисквания, сптоделени ни от нашите клиенти по време на многото ни лични срещи с тях.
Разбира се, предизвикателстов аз нас е да взимаме под внимание изискванията на корпоративните и анализаторските ни клиенти, като една нова функция да не накърнява нечии интереси, но винаги внимаваме за това.
Според Вас как са се получили новите ни разработки? Прочетете каво могат и ги тествайте!

Карта на темите

Тази карта показва колко често са споменавани основните теми, свързани с ключовата дума. Графиката помага да разберете какво харесват, ли не харесват, потребителите във Вашата марка, продукт, като можете да ги сравнявате със силните и слабите страни на конкурентите.

Теми, свързани с нестле и P&G.
Теми, свързани с нестле и P&G. Ще пробвам с мойта марка!

Карта на ключовите думи

тук се виждат всички ключови думи, в зависимост от това колко пъти и с каква тоналност са споменати в онлайн пространството. Това е много важно за анализа на конкуренцията, защото едновременно може да видите колко се говори за конкуренцията, както и дали оценката им е позитивна или негативна, т.е. от кои сте по-добри, и с кои трябва да се конкурирате. Можете да изберете видовете източници, така отделно можете да изследвате социалните медии и редакторските материали.

P&G, Nestle, Olineza споменаванията във Фейсбук и в онлайн медиите.
P&G, Nestle, Olineza споменаванията във Фейсбук и в онлайн медиите. И аз имам ключова дума, която искам да анализирам!

Карта на авторите

На тази графика можете да видите отделните автори колко пъти и в какъв контекст са споменавали ключовата дума. Бързо може да се разбере кои са тези, които пишат много позитивно, кои са активни, така с тях може да се организират общи активности. Също така може да се види кои публикуват често негативно за марката, и да се инвестира да станат приятели на марката.

Карта на авторите на P&G и Nestle.
Карта на авторите на P&G и Nestle. И аз искам да знам кои пишат за мен!

Карта на сайтовете

Подобно на авторите, и за сайтовете можете да определите за кои от тях да внимавате, защото често споменават ключовата дума, негативно или позитивно.

Сайтове, споменавали Олинеза, нестле и P&G.
Сайтове, споменавали Олинеза, нестле и P&G. Желая да изпробвам тази нова графика!

Мониторинг на Фейсбук страници

Тук се вижда в кои Фейсбук страници са генерирани най-много споменавания и в каква степен са били негативни или позитивни спрямо ключовата дума. Така бързо ще научите кои Фейсбук страници да следите.

Фейсбук страници, най-често споменавали Нестле.
Фейсбук страници, най-често споменавали Нестле. Желая да се запозная със системата Neticle!

Мониторинг на Фейсбук сйбития

Събитията са видът съдържания, които генерират най-много трафик във Фейсбук, затова е важно да знаете какво се пише за вас там. Тази графика е важна и при пазарни проучвания, защото ако например искате да знаете на какви купони ходят любителите на коктейла Мохито и с какви промоции можете да ги спечелите, това бързо ще се разбере само с няколко клика.

Събитията, където най-често се споменава името на Нестле.
Събитията, където най-често се споменава името на Нестле.Pазбери, при кое събитие най-много се споменава вашия продукт!

Мониторинг на фейсбук групи

Въпреки че поради промяна в политиката за защита на личните данни на социалната мрежа тук са достъпни само исторически данни, познаването на подходящите групи, характеристиките на публиката, релевантните мнения за ключовата дума, винаги е полезно.

Групи, където името на Олинеза най-често е споменавано.
Групи, където името на Олинеза най-често е споменавано. VА за Вас в коя група говорят най-често? Пиши ни, и ние ще проучим!

Данните от групи и събития във Фейсбук са достъпни само със задна дата, поради промяна в политиката за защита на личните данни на социалната мрежа.

Постоянно развиваме платформата Neticle на база обратната връзка с нашите клиенти. Скоро пристигат нови разработки, абонирайте се за нашия бюлетин, ако не искате да пропуснете нещо!