Как функционира
neticle social listening?

Тествайте!

Разработихме собствена платформа, с чията помощ сваляме публичните онлайн съдържания, статии, коментари, постове от новинарски сайтове, блогове, форуми, Фейсбук, Туитър, Гугъл+, Tumblr, Youtube.
Практически извършваме мониторинг на онлайн постранството в реално време: намираме новите съдържания в рамките на 10-30 минути.
Опционално предлагаме мониторинг на печатни медии, радио и ТВ.

Illustration
Illustration

За намирането на релевантни съдържания моделираме ключови думи.
Това означава, че събираме всички начини на изписване, синоними на ключовата дума.
Може да моделираме конкуренти, продукти, кампании, пазарни теми, специални въпроси (напр. страховете на майките с две деца спрямо използването на дигитални продукти).

Намерените съдържания биват автоматично анализирани. Системата задава към всеки израз оценки от -3 до +3. Това е Индексът на мненията. С негова помощ може да се даде конкретна оценка за даден коментар напр. по адрес на Кока Кола.

Illustration
Illustration

Системата добре се справя с отрицанията, двойното “да”.

Добре се справяме и с иронията.

Illustration
Illustration

Може да персонализираме основния алгоритъм към целите и изискванията, спецификите, на дадена сфера.

Така разработихме водещ пазарен алгоритъм, който с почти човешка точност анализира коментарите, текстовете.
Ако двама души анализират хиляди текстове относно това дали са позитивни или негативни, техните оценки ще са еднакви д 82% от случаите, заради субективността. Алгоритъмът на Neticle достига и дори надвишава тези стойности.

Illustration
Illustration

Освен позитивни и негативни мнения показваме и за какво става въпрос в текстовете. Нашият алгоритъм разпознава места, теми, личности, брандове. На база тези данни изготвяме много полезни графики.

Нашите потребители с един клик могат да получат информация какви фактори и характеристики са споменавани във връзка с техните услуги, продукти.

Illustration
Illustration

На графиката се виждат кои са най-честите теми, как се свързват една с друга, какви позитивни или негативни мнения са свързани с тях.
В този случай се вижда ,че клиентите са имали проблеми с СМС услугите.

Индексът на мненията е патентован от нас и ако напр. има спад в индекса, това означава, че са създадени повече негативни мнения в онлайн пространството относно напр. Вашата марка.

Illustration
Illustration

В системата ни всяка графика е интерактивна, навсякъде може да правим сечения, така във всеки момент, към всяка една гореща точка може да разберем източника на проблема.

Свържете се с нас!

Експлорър Медия България ЕООД.

Адрес:
1619 София, ул. Ива №2А.

Photo of Павлина Димитрова

Павлина Димитрова

Bulgarian Marketing & Sales Director
pavlina@neticle.bg
+359 878 303 531

Photo of Георги Андонов

Георги Андонов

Bulgarian Country Manager
georgi@neticle.bg
+359 878 303 534

Photo of Kinga Lipusz

Kinga Lipusz

Marketing & Communications
kinga.lipusz@neticle.bg
+36 70 325 9562

Photo of Péter Szekeres

Péter Szekeres

CEO
peter.szekeres@neticle.bg
+36 70 701 6488